Prelucrarea datelor cu caracter personal

Această politică de confidențialitate descrie modul și momentul în care colectăm, folosim și împărtășim informații dumneavoastră personale (numite in continuare „informații” sau „informațiile”) atunci când achiziționați un produs de la noi, ne contactați sau utilizați serviciile noastre în alt mod prin intermediul Facebook sau a website-ului nostru www.casa-artdor.ro.

Această politică de confidențialitate nu se aplică practicilor unor terțe părți pe care nu le deținem sau le controlam, inclusiv Facebook sau orice servicii terțe pe care le accesați prin intermediul Facebook. Puteți face referire la Politica de confidențialitate Facebook pentru a afla mai multe despre practicile sale de confidențialitate.

 

Informațiile pe care le colectăm

 

Pentru a vă îndeplini comanda, trebuie să ne furnizați anumite informații, cum ar fi numele dvs., CNP-ul, adresa de e-mail, adresa poștală, informațiile de plată și detaliile produsului pe care îl comandați. De asemenea, puteți să ne furnizați informații de contact suplimentare (cum ar fi un număr de telefon, de exemplu) pentru expedierea produselor și alte informații personale (de exemplu, pentru o comandă personalizată de jucării), dacă ne contactați direct.

 

De ce avem nevoie de informațiile dvs. și de modul în care le folosim

 

Ne bazăm pe o serie de temeiuri juridice pentru colectarea, utilizarea și distribuirea informațiilor, inclusiv:

 

  • pentru necesitatea de a furniza serviciile noastre, cum ar fi atunci când folosim informațiile dvs. pentru a îndeplini o comanda, pentru a rezolva eventualele dispute sau pentru a oferi sprijin clienților;

 

  • când ne-ați furnizat consimțământul dvs., pe care îl puteți retrage în orice moment, pentru înscrierea în baza noastra de date de contact;

 

  • dacă este necesar să respectăm o obligație legală sau o hotărâre judecătorească sau în legătură cu o reclamație legală, cum ar fi păstrarea informațiilor despre achizițiile dvs., dacă acest lucru este impus de legislația fiscală; și

 

  • dacă este necesar în scopul intereselor noastre legitime, dacă aceste interese legitime nu sunt suprimate de drepturile sau interesele dvs., cum ar fi furnizarea și îmbunătățirea serviciilor noastre. Noi folosim informațiile dvs. pentru a furniza serviciile pe care le-ați solicitat și în interesul nostru legitim pentru a ne îmbunătăți serviciile.

 

Dezvăluirea informațiilor

 

Informațiile despre clienții noștri sunt importante pentru afacerea noastră. Împărtășim informațiile dvs. din motive foarte limitate și în circumstanțe limitate, după cum urmează:

 

  • Prestatori de servicii. Angajăm anumite părți terțe, de încredere pentru a îndeplini funcții și a furniza servicii magazinului nostru, cum ar fi companiile de livrare. Vom împărtăși informațiile dvs. personale acestor terțe părți, dar numai în măsura în care este necesar pentru a efectua aceste servicii.

 

  • Transferuri de capital, vânzarea afacerii. Dacă vindem afacerea noastră sau fuzionăm cu alta, putem divulga informațiile dvs. ca parte a tranzacției respective, numai în măsura permisă de lege.

 

  • Respectarea legilor. Putem colecta, utiliza, reține și împărtăși informațiile dvs., dacă suntem convinși că este în mod rezonabil necesar: (a) să răspundem proceselor legale sau cererilor guvernamentale; (b) să punem în aplicare acordurile, termenii și politicile noastre; (c) să prevină, să investigheze și să abordeze fraude și alte activități ilegale, de securitate sau de probleme tehnice; sau (d) sa protejăm drepturile, proprietatea și siguranța clienților noștri sau a altora.

 

Reținerea datelor

 

Păstrăm informațiile dvs. personale numai atâta timp cât este necesar pentru a vă oferi serviciile noastre și după cum este descris în Politica de confidențialitate. Cu toate acestea, s-ar putea să fim obligați să păstrăm aceste informații pentru a ne respecta obligațiile legale și de reglementare, pentru a rezolva disputele și pentru a ne pune în aplicare acordurile. În general, păstrăm datele dvs. pentru următoarea perioadă de timp: 10 ani.

 

Transferuri de informații personale în afara UE

Putem să stocăm și să procesăm informațiile dvs. prin intermediul serviciilor de găzduire terță parte din SUA și din alte jurisdicții. Prin urmare, putem transfera informațiile dvs. personale într-o jurisdicție cu diferite legi de protecție a datelor și de guvernare decât jurisdicția dvs. Dacă vom considera necesar să transferăm informații despre dvs. în afara UE, ne bazăm pe „Scutul de Confidentialitate UE – SUA” ca bază legală pentru transfer, deoarece Google Cloud si Facebook Inc. sunt certificate conform acestui acord.

 

Drepturile dumneavoastra

 

Dacă locuiți în anumite teritorii, inclusiv în UE, aveți mai multe drepturi în legătură cu informațiile dvs. personale. Deși unele dintre aceste drepturi se aplică în general, anumite drepturi se aplică numai în anumite cazuri limitate. Descriem aceste drepturi mai jos:

 

  • Acces la informatii. Aveți dreptul de a accesa și de a primi o copie a informațiilor personale pe care le deținem despre dvs., contactând-ne, utilizând informațiile de contact de mai jos.

 

  • Modificați, restricționați, ștergeți. De asemenea, aveți dreptul să modificați, să restricționați utilizarea sau să solicitati ștergerea informațiilor dvs. personale pe care le detinem. În lipsa circumstanțelor excepționale (de exemplu, în cazul în care suntem obligați să stocăm date din motive legale), vom șterge, în general, informațiile dvs. personale, la cerere.

 

  • Obiectati. Puteți obiecta pentru (i) prelucrarea informațiilor dvs. in baza intereselor noastre legitime și (ii) primirea de mesaje de marketing de la noi după ce ne-ati dat acordul expres pentru a le primi. În astfel de cazuri, vom șterge informațiile dvs. personale, cu excepția cazului în care avem motive convingătoare și justificate să continuăm să folosim aceste informații sau dacă este necesar din motive legale.

 

  • Plângeri. Dacă locuiți în UE și doriți să faceti o notificare / plangere cu privire la folosirea informațiilor dvs. (și fără a aduce atingere oricăror altor drepturi pe care le aveți), aveți dreptul să o faceți cu autoritatea locală de protecție a datelor.

 

Cum să ne contactați

 

În scopul aplicării legii UE privind protecția datelor, noi, Maxi Sophie Design SRL, suntem administratorul datelor dvs. personale. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, puteți să ne contactați la

office@casa-artdor.ro sau la adresa  str. Darmanesti nr 60, Piatra Neamt, Neamt, România.